You were strong and you believed

Jag är en sån där människa som är lite feg att satsa i vissa situationer. Till exempel när det kommer till killar, för jag är så rädd för att bli avvisad och ensam.
Jag har blivit sårad för mycket.


MEN. Jag har kommit fram till, att antingen låter jag någon annan såra mig, göra mig olycklig för att jag  vågade satsa. Våga säga att jag gillar någon. Något som jag ändå kan komma över.

Eller så sårar jag mig själv, genom att inte satsa. Låta chansen och killen gå förbi för att jag fegade ur och inte satsade. Ett svek mot mig själv som jag kanske inte kan komma över lika lätt.

Löjligt kanske. Men ett stort steg för mig.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0