Ångest

Det finns en kille som jag gillar.
Jag har insett att han är världens finaste.

Jag tänker på honom hela tiden. Jag kan inte förstå att jag har fått chansen att prata med honom, fått en chans att lära känna honom bättre.

Det är inte längre en fråga om jag vågar ta första steget. Jag vågar. Så fort jag får en chans, JAG LOVAR. Jag kan inte låta en sån här toppenkille gå obemörkt förbi, eller ännu värre - låta någon annan ta honom innan jag hinner ta första steget.

Jagskavågajagskavågajagskavågajagskavåga.

Sen har jag alldeles för mycket okunskap också. Vad säger man till en kille som man (bara) snackat med på msn och sett i skolan? Ska vi gå på bio? Fika? Whaaaaaaaaat.....

Kommentarer
Postat av: Lina

du "råkar" tappa något. Frågar vad klockan är, eller bara "råkar" snudda vid hans axel i perrången. Du ger honom ett vacket leende och säger sedan "nejmen, är du här?!" sedan tar du upp det första som kommer upp i huvudet att prata om. Fråga om han har en penna att låna eller vad som.
Mist inte chansen. haha :)

2008-05-08 @ 22:19:48
URL: http://ettlina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0