You're everywhere to me

Det gick väl ändå bra att jobba idag. Även om det var sjukt segt, så trivdes jag lite. Sörjde litebara, för att nu är du typ en miljon ljusår bort. Känns det som.

MEN. So close, no matter how far. Han har ju ändå varit närmre mig än någon annan tidigare...

Bara att härda ut tre veckor till alltså. En period med ups and downs.

Jag kommer ihåg vad min kompis A sa. När jag beklagade mig över att vi kanske skulle tappa kontakten helt när skolan slutade, eftersom han då gick ut.

"Äsch då, det kanske är då han börjar ta kontakt på allvar. Han kanske tycker det känns konstigt att börja träffas nu när skolan fortfarande pågår, eftersom ni inte känner varandra helt. Sommaren kan ju bli ett perfekt tillfälle att lära känna varandra!"

Så hade jag faktiskt inte tänkt tidigare, och det gav mig en helt ny syn på saker. Jag slapp ifrån mitt tunnelseende och såg en annan utväg.

Som faktiskt visade sig stämma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0