Usch

Varför har jag ångest när jag ska jobba 8-17?

Frukost på McD, skönaste tiden egentligen. Tomt på folk.
Ändå känner jag mig nervös. Precis som när jag var ny, att jag inte ska fatta alls och göra bort mig och göra fel. Trots att jag nästan varit där ett år nu.

Jag vet att den här känslan är helt obefogad. Jag vet att jag har fel. Så därför hoppas jag att den lilla oro (ja, lilla, som faktiskt minskat) över att han skulle ha glömt mig eller tappat intresset också är obefogad.

Fyfan. Fyfan vad jag vill ha ett nytt jobb. Fast först måste jag fylla 18.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej =) Jobbar du på McD?? =) Det gör min pojkvän också.

2008-07-01 @ 23:42:22
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0