Oh oh oh oh

Gud vad jag saknar honom. Fast jag har inte ångest, vilket jag hade väntat mig.

Men det kommer väl...min värsta (?) oro nu är bara att hans intresse skulle ha svalnat tills han kommer hem igen, men helt ärligt, jag blir ju arg på mig själv. Löjligt. Varför skulle han?

Det finns faktiskt en stensäker anledning till att det jag innerst inne tror att han skulle springa vidare till någon annan.

Dessutom sa han ju saker som;

- du får komma hem till mig nån gång
- vi måste ses igen nån dag


OCH DETTA PÅ SAMMA DAG.

Vet ni mer vad han sa samma dag?

Jag: Snygg bild!
Han: Yes
Han: Fast inte lika snygg som du ;)

Jag: Vad gör du?
Han: Jag kom nyss hem
Han: Har varit hemma hos en söt tjej.

Aw. Liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0