Livet rullar vidare

Jag har inte hört från honom fortfarande.
Egentligen gillar jag inte det där spelet med att hålla sig borta. Inte höra av sig. Låtsas vara off. Särskilt när jag vet att han nog inte är en sådan person.

Men jag vill inte chansa. Han har väl fullt upp, särskilt som han ska åka bort i tre veckor imorgon.

Läget känns ändå ganska stabilt. Jag menar, allt har varit så lyckat. Det är inte något som har gått snett, eller hur.

Frågan är hur jag ska klara mig när han är borta. Det ska jag också sist vi pratade.

"Hur ska jag klara mig utan dig?"
"Du får leva på minnena"

Jag vet inte om han menade att låta så romantisk. Det är lite det jag gillar, den omedvetna charmen.
 Samtidigt är det ju gulligt om han faktiskt var medveten om klangen, att han menade att låta romantisk. Förstår ni hur jag menar?

Imorgon ska jag till fucking jobb. Orkar inte. 8-17. Fyfan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0