I saw heaven

Jag tänker på honom väldigt mycket fast han inte är hos mig (öööh, just därför...)

Imorgon är det två veckor sedan vi sist sågs, och även sedan vi sist pratade (eller chattade vi ända in till fredagen?). Jag kan inte hjälpa det men jag analyserar alltihop ganska mycket.
Har kommit fram till att det vore mycket konstigt om han inte tänkte på mig. Med hänsyn till vad han sa och vad som hände mellan oss. Alltså borde han tänka på mig också. Det är en trevlig tanke. Den får mig att stå ut.

Jag undrar vad han gör nu och hoppas att han vill träffa mig när han kommer hem igen....En och en halv vecka har gått sedan han åkte = lika mycket tid kvar tills han kommer hem. Gaaah jag saknar honom.

Blicken
Orden
Närheten
Känslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0