Television night

Han kom hit igårkväll när jag nästan gett upp hoppet. Men att han kom var det bästa som faktikst kunde hända då. Han visade att allt var som vanligt.

MEN. men men men. VARFÖR har jag så sinnessjukt svårt att lita på folk? Åtminstone i detta fallet. Varför litar jag inte på att jag duger? Att han skulle träffa någon annan, strunta i mig. När vi är tillsammans pekar allt ifrån just det.

Jag undrar om jag har blivit sårad och sviken för mycket tidigare för att våga lita på att folk kan gilla mig.
Varför tvivla tills motsatsen är bevisad? Jag mår ändå bara dåligt i onödan.

Fast nu mår jag bra. Jag hoppas vi ses snart. Igen.
(Gissa vad min hjärna tänker? Jag hoppas han fortfarande vill träffa mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0