If you want to be alone here with me...

Ibland trasslar jag till det för mig. Som idag.

Jag mår dåligt över en grej, och det är att jag VILL TRÄFFA HONOM. Idag är det prick en vecka sedan den där lyckliga torsdagen.

Igår sa han att det var väldigt länge sedan vi sågs. Jag sa att ja, det borde vi ändra på. Det tyckte han med.

Trodde vi skulle ses idag, ikväll, men NÄHÄ. Min mamma förstörde alla möjligheter. Istället ska jag bort ikväll och jag har inte pratat med honom på hela dagen och ikväll kommer jag inte heller ha möjlighet. It sucks.

Jag vill inte att han ska tro att jag struntar i honom, för det vore det sista.
Jag saknar att ligga ner med honom och andas i hans doft, bara vara nära. Åh helvete....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0