Jag saknar dig

För två dagar sedan var jag så... tillfredsställd. Verkligen glad, som en drog hade fyllt upp mig inifrån med lycka.
Men en drog varar inte för alltid.

Effekten avtog idag och det enda jag går och tänker på är dig. Jag vill ha mer av dig.

Dina ord.
Vad allt betydde. Vad du menade.
Vad du vill.


Det som gör ont är att det kommer dröja så tills jag får veta. Tills jag får se dig igen.
Men, varför måste det få mig att må dåligt? Det finns inget jag kan göra åt saken och saker och ting blir inte värre för att tiden går.
Hoppas jag. Du kanske saknar mig med.

Here I go, scream my lungs out and try to get to you
You are my only one
I let go, there's just no one that gets me like you do
You are my only, my only one
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tusen tack för dina ord, dom betyder verkligen mycket för mig, tack!! :)

2008-02-23 @ 16:17:37
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag ska ha en intervju på min blogg om Maja som är mamma som 14 åring. Tänkte samla in massor av frågor till detta. Har du några frågor om henne eller hennes liv med sonen Max? Skriv frågan som en kommentar på min blogg så lägger jag in det bland de andra frågorna. Hela intervjuen får ni se ikväll, eller i morgon!
Min blogg ? aaaannie.blogg.se
Majas blogg ? viungamammor.blogg.se

2008-02-25 @ 16:25:57
URL: http://aaaannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0