Håll mig inte på halster

Kärleksblogg eller vad?

Jag vet inte om jag känt så här förut.
På ett sätt har jag det. Den här lyckan har haft sitt grepp om mig flertalet gånger.
Dock är denna gången det faktiskt känns på riktigt. Nej inte så. Men som att det faktiskt kan vara mer än en crush.
(Nu kommer jag få ångra att jag uttryckte mig så frispråkigt..)

Går den här chansen mig ur händerna kommer jag bli så deprimerad på mig själv. Seriöst.

MEN.

Du sa att jag var söt.
Du har skrivit till mig på msn tre gånger denna vecka.
Du såg mig på tunnelbanan igår.
Du såg glad ut.

Jag gillar dig.
Jag kan inte vänta på att få prata mer med dig.

Hur gör man för att inte sumpa chansen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0