Thinking this is the life

Igår hade jag nästan ett litet breakdown, på grund av min oförmåga att lita på mig själv i kombination med att inte ha haft någon kontakt med honom på nästan två dygn.

Tror ni inte han kommer som räddaren i nöden då, med ett spontant samtal, "hej, vill du ses?"

SÅKLART JAG VILL.

Inga resor är så bra som de jag gör till honom, inga känsla är så härlig som när jag vet att jag snart kommer att vara hos honom igen (förutom att faktiskt vara med honom). Musiken låter 100 gånger bättre.
Lycka.

Jag undrar när vi ses igen nästa gång. Jag hoppas att den dagen inte är allför långt bort.

Kommentarer
Postat av: Mira

åh. fint. vet hur de känns!

2008-10-13 @ 17:16:58
URL: http://wrestlers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Ville bara tipsa dig om den nya skvallerbloggen i ditt område!



Puss

2008-11-30 @ 18:26:39
URL: http://brommabyttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0