I ain't never been cool

Imorgon åker han bort resten av veckan. Känns som en evighet och jag får ångest på grund av min jävla oförmåga att lita på honom, att han inte glömmer mig och träffar någon annan där han är. Egentligen grundar det sig väl på att jag inte kan lita på mig själv. Att jag duger.

Anyway. Det hade varit trevligt att träffa honom innan. Denna vecka. Nu får jag väl vackert vänta tills nästa vecka. I MISS HIM ALREADY.

Så länge ska jag slava på McDonalds. Kan väl vara bra, för att mota bort alla tankar. Slippa känna att jag saknar honom. Och jag får ju någonting gjort.

Vi sågs i lördags och det var bäst. Jag är så trygg och lycklig när jag är med honom, det är magiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0