Did you know it could happen to you

Mitt senaste dygn har varit så himla bra.
För igår när jag slavat och när jag slavade, hade jag något att se fram emot - att åka hem till honom efteråt.
En hel kväll och en hel natt och en hel morgon med en människa som får en att må så bra = lycka.

Det finns en viss låt som är speciell för mig. För han skickade den till mig en gång och den är så sjukt bra och varje gång jag hör den tänker jag på honom. Och jag vet att han gillar den med.

Tror ni inte just den låten börjar spelas i samma stund som vi börjar kyssa varandra? En typisk såndär filmgrej som jag egentligen tycker är komisk.
Men det var häftigt.

Fast nu ska han bort över helgen. I'll miss him so much.
När jag är med honom känner jag mig så speciell, trygg och värdefull. Såhär har jag aldrig känt förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0