Hjälp

Helvetehelvetehelvete.

Jag tror jag tänker för mycket. Måste sluta med det. Vissa saker kanske har en logisk förklaring men med alla mina tankar får de istället fasansfulla förklaringar. Svårt att säga om det är JAG som inbillar mig eller inte.

Mår lite dåligt nu.

Jag vill ju itne något annat än att prata med dig nu. Så går det som det går. SNÄLLA. Det är nu jag känner att jag vågar, om jag får chansen. Genom att jag inte fått någon chans på länge, verkar det som att jag har sumpat dem för alltid för att jag varit så FEG.

Usch.

Fredag imorgon. Lika bra att man ska jobba kanske. Så slipper man alla dessa jävla tankar för några timmar.
Men när jag kommer hem kanske.
Då vill jag mötas av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0